Geoblog.pl    michalp44    Podróże    Saludo a Espana! Czyli poszukiwanie slońca w październiku    Powrót

Powrót

Polska, Łódź

Jesteśmy już w Łodzi. Zgrywamy teraz zdjęcia i filmiki (z telefonów), może uda się jakieś zamieścić. Układamy w głowie wspomnienia i segregujemy zdjęcia. Jest co robić, bo aparat był cały zapchany, zrobiliśmy 1400 zdjęć. Nawet najbardziej wytrwałych znudziłoby obejrzenie choćby 1/2 całości. Jak tylko wybierzemy warte uwagi, na pewno pojawią się na geoblogu.

Na pewno dobrze wspominamy chwile spędzone w hałaśliwych i gadatliwych knajpkach na Tapas, chwile na plaży w słońcu, którego w Polsce długo nie zobaczymy, widoki starych twierdz przypominających o arabskiej historii Hiszpanii.

Najlepiej wspominamy Malagę, za jej pogodę, palmowe parki, oraz Sewillę, za (wizytę na Plaza de Toros!) ulicę Betis, gdzie siedząc tuż przy Rio Guadalkivir można odpocząć i podziwiać panoramę miasta przy kieliszku wina, oraz cieszyć oko Alkazarem z jego wieloma patiami i ogrodami.

Jedna podróż skończona, a już mamy sto pomysłów na nowe przygody!!!

ciocia B
ciocia B - 2011-10-22 21:05
Witajcie, mam nadzieję, że na dłużej zachowacie w sobie ciepło Hiszpanii niż ja ciepło pustyń USA - bardzo skutecznie ostudziło mnie zalane mieszkanie Krzysia sąsiadki

michalp44
michalp44 - 2011-10-23 22:34
Ojej, właśnie mi Marcin opowiedział, nie ciekawie:/. No to My będziemy starać się ciepło zatrzymać do następnego wyjazdu!:)