Geoblog.pl    michalp44    Podróże    Ciao Italia    Przygotowanie

Przygotowanie

Polska, Łódź

Jak to dobrze, że po miesiącu mogę zamieścić kolejny już kolejny wpis - mam nadzieję, że to będzie zasada:).

Zakupiłem tanie bilety lotnicze oczywiście u Ryanair'a. Za bilet w jedną stronę dla jednej osoby płacę 54zł. Plus opłata za rezerwację (zablokowałem sobie konto na e-portfelu Neteller, dzięki któremu mogłem płacić za bilety bez dodatkowych kosztów..) i bagaż (bierzemy jeden duży plecak) wyjdzie nie całe 450zł za dwie osoby w obie strony. To dobry początek:). Lecimy 31 lipca z Poznania do Rzymu, a wracamy 13 sierpnia z Mediolanu prosto do Łodzi - jeszcze nie widziałem "naszego" lotniska :P. Super, że tanie linie kierują coraz więcej kursów do Łodzi, nie trzeba się barować pociągami całymi dniami..

Kolejnym krokiem jest zaplanowanie marszruty. Myślę, że warto będzie odwiedzić Wenecję, może Ravennę (żeby poleżeć trochę na plaży). Jeszcze nie mam ostatecznej koncepcji, ale prace trwają:). Na pewno chcemy kilka dni pobyczyć się na plaży no i oczywiście zobaczy co nieco:).