Geoblog.pl    michalp44    Podróże    Ciao Italia    Piza

Piza

Włochy
Włochy, Pisa

Dzisiaj zmieniamy lokal po raz pierwszy:-). Udajemy sie na dworzec Termini w poszukiwaniu jakiegos dogodnego polaczenia. Jezdza stad tylko pociagi do Pizy i obsluga w Informacji Turystycznej niechetnie udziela nam informacji, ze, co prawda, autobusy prywatne tez kursuja, ale z innego dworca i na pewno drozej. Kupujemy wiec dwa bilety po 23 euro i wsiadamy do pociagu. Dopiero w polowie trasy, po namowach Zuzy, sprawdzam czy w innych przedzialach dziala klimatyzacja (u nas byla zepsuta), po przesiadce druga czesc drogi mija nam w super komfortowych warunkach.

Przy dworcu kupujemy mape Pizy, zeby odnalezc nasz hostel ( LP nie zamiescil zadnej mapy tego miasta), ale poszykiwana ulica nie zostala na niej oznaczona. Z pomoca przechodniow szybko odnajdujemy wlasciwy kierunek i trafiamy do celu.

Jacek G.
Jacek G. - 2012-08-11 14:27
Hej!!! Wrście jestem w domu i zasiadam do czytania. Ciekaw jestem takiej sprawy - dogadywaliście się z nimi po Włosku czy Angielsku i w ogóle czy tamci ludzie patrzą na Was krzywo, jak porozumiewacie się w innym języku niź włoski?

michalp44
michalp44 - 2012-08-11 21:14
Po angielsku oczywiscie, nie znam po wlosku ani slowa:-P. Nie ma zadnego problemu z dogadywaniem sie, kazdy kioskarz mowi po angielsku. Nikt tez krzywo nie patrzy:-).